Cariera

Esti o persoană dinamică, sociabilă şi comunicativa?
Vrei sa-ţi construieşti o carieră in cadrul unei compani centrate spre profesionalism, performanţă şi calitatea serviciilor? Acum ai oportunitatea sa faci parte din echipa ZASS Electrocenter:  

A. CONSULTANT VANZARI   - in  municipiul HUNEDOARA si BRAD

Consiliaza clientii in scopul identificarii produselor adaptate nevoilor lor

- Informeaza clientii cu privire la noile tehnologii aparute pe piata electrocasnicelor

- Vanzarea produselor electronice si electrocasnice.

- Activitati administrative (mercantizarea marfurilor, curatentie, distribuirea materialelor publicitare etc.)

- efectueaza transport la domiciliu cu masina  societatii  pentru anumite produse;

Cerinte

- Studii medii / superioare;

- Experienta pe o poziţie similară - constituie avantaj

- Experienţă in vanzări;

- Bune abilităţi de organizare;

- Bune abilităţi de comunicare şi de interrelaţionare;

- Disponibilitate la program prelungit

- Cunostinte operare PC;

- Permis de conducere categoria B;

Persoanele interesate pot trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la adresa de e-mail. hr@zassproteus.ro

Doar candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi!

B. Operator comenzi magazin on-line ptr. Timisoara

Cerinte:

  • Studii medii / superioare absolvite ( economice,  marketing,etc);
  • Experienta in vanzari (produse si servicii)  - minim 1 an;
  • Bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Cunostinte tehnice minime
  • Cunostinte contabilitate primara;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Persoana foarte ordonata, calma si cu rezistenta la stres;
  • Atentie distributiva;
  • Atitudine pozitiva, optimista;
  • Persoana sociabila, serioasa si punctuala;
  • Bun  utilizator al pachetului Office (Word, Excel, Outlook)
  • Cunostinte despre echipamentele IT si/sau sistemele de securitate, constituie avantaj;
  • Cunostinte temeinice despre tehnicile de vanzare si de abordare a clientilor;
  • Constiinciozitate, responsabilitate si punctualitate; dinamism, motivatie si perseverenta in atingerea obiectivelor;
  • Orientare spre client si rezultate; 
  • Abilitate de a lucra independent  dar si in  echipa;
  • Buna capacitate de planificare si organizare; 
  • Capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita; 
  • Permis de conducere categoria B- este binevenit

Responsabilitati:

  • Preluarea si inregistrarea comenzilor din interfata magazinului online;
  • Ofera suport si gaseste solutii pentru solicitarile clientilor;
  • Intocmeste oferte  in raport cu necesitatile clientilor;
  • Urmărirea comenzilor clienţilor, operarea şi procesarea acestora în vederea finalizării corespunzătoare inclusiv trimiterea produselor prin curier;
  • Pastreaza  legatura cu magazinele Companiei pentru confirmari comenzi,stocuri;
  • Modificarea statusului comenzilor in functie de stadiul de livrare;
  • Adaugarea comenzilor preluate telefonic  in interfata standard a firmei;
  • Promovarea în spaţiul virtual a site-ului - crearea bazei de date cu parteneri, persoane fizice din spaţiul virtual - prezenţa zilnică pe site, comunicarea zilnică cu clientii (chat, messenger, email etc)
  • Pozare produse, prelucrare imagini conform procedurii si plasarea de produse pe site, facebook, etc;
  • Intocmire documente contabilitate primara: receptii, facturi, chitante, dp, registru casa;
  • Arhivare documente.

Beneficii Oferite:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Contract de munca  pe perioada nedeterminata;
  • Siguranta unui loc  de munca;
  • Posibilitate de dezvoltare personala;
  • Carieră in cadrul unei companii centrate spre profesionalism, performanţă şi calitatea serviciilor.

Descrierea firmei:

 

  • Companie de comert la nivel regional de produse electronice si electrocasnice.
  • Persoanele interesate pot trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la adresa de e-mail. hr@zassproteus.ro
  • Relatii la  tel: 0726-766227;   Doar candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi